Veelgestelde vragen
Zo werkt retourneren

Ben je niet tevreden met je aankoop? Geen zorgen! Volg onderstaande stappen om je product eenvoudig te retourneren.

Retourformulier

  1. Retour aanvragen

    Vraag binnen 30 dagen je retour aan via de bovenstaande knop Retourformulier.

  2. Retour voorbereiden

    Zorg dat je retourzending aan de volgende punten voldoet:

    • Factuur- of ordernummer

    • Adresgegevens

    • E-mailadres

  • Verpak het product in de originele verpakking of een andere stevige doos.

  • Voeg de pakbon toe of een briefje met daarop: factuur- of ordernummer, adresgegevens en e-mailadres.

  • Verzenden

    Stuur het pakket retour via een pakketdienst. Bewaar het verzendbewijs met track & trace goed. De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening.

  • Verwerking

    • Na ontvangst verwerken wij je retour binnen enkele dagen.

    • Je ontvangt een bevestiging via e-mail.

    • Het bedrag wordt zo snel mogelijk teruggestort of gecrediteerd (voor zakelijke bestellingen ontvang je een creditfactuur).

    Wanneer kan ik mijn product niet retourneren?

    Je kunt een product niet retourneren als:

    • Het om maatwerkproducten gaat die speciaal voor jou zijn gemaakt.

    • Het product gebruikt, beschadigd of incompleet is.

    • Het artikel zonder verpakking wordt geretourneerd of zodanig verpakt is dat het onbruikbaar is.

    • Het een zakelijke aankoop betreft.

    Verzendmogelijkheden- en kosten

    Wij versturen de bestellingen via twee verschillende transporteurs op. De kleinere pakketten worden via DHL verstuurd. Zwaardere en lengtepakketten zullen via Thijs Logistiek worden opgestuurd. Bij het afronden van je bestelling wordt duidelijk aangegeven via welke transporteur je bestelling de deur uitgaat. Hierdoor weet je precies via welke partij je op de hoogte wordt gebracht van je zending en wie er bij je voor de deur staat.

    Wil je zeker zijn dat je pakket wordt afgeleverd, bieden wij ook de mogelijkheid je pakket bij een Afhaalpunt te laten bezorgen. Zo heb je altijd de zekerheid dat je pakket aankomt.

    Weet je zeker dat je op moment van leveren niet thuis zult zijn, dan heb je de mogelijkheid een afwijkend afleveradres op te geven.

     

    DHL
    DHL neemt alle pakketten aan die niet zwaarder zijn dan 23 kg. Zij leveren van maandag t/m zaterdag. Leveringen op een zakelijk adres vinden van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren plaats.

    Ben je niet thuis?  Dan zal DHL het pakket nogmaals aanbieden, afleveren bij de buren of inleveren bij een Afhaalpunt in de buurt.

     

    Thijs logistiek

    Onze transporteur Thijs logistiek zorgt ervoor dat grotere, zwaardere en lengtevrachten goed uitgeleverd worden. Dit zijn pakketten zwaarder dan 23 kg. Deze transporteur levert aleen van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren.

    Ben je niet thuis? Je moet wel thuis zijn wanneer ze komen leveren of specifiek opdracht hebben gegeven dat de bestelling neergelegd mag worden. De chauffeur zal vragen een handtekening voor onvangst te plaatsen. Mag je pakket neergelegd worden, zal de chauffeur hier voor tekenen.  Wanneer levering niet uitgevoerd kan worden of het adres gesloten is, probeert de chauffeur toch af te leveren (bijv. bij de buren). Lukt dit niet zal de chauffeur een kaart in de bus doen. Middels die kaart word je verzocht binnen 3 dagen contact op te nemen om een nieuwe leverdatum af te spreken. In de tussentijd zal je bestelling mee terug genomen worden naar het betreffende sorteercentrum.  Volg je de instructies op de kaart niet binnen 3 dagen op, dan stuurt Thijs Logistiek de zending de 3e dag retour. Dit willen wij natuurlijk voorkomen aangezien de retourzending aan ons worden doorbelast.

    Afhaalpunt/Servicepoint

    Wordt nog beschreven

    Afhalen in Someren

    Het is mogelijk je product in Someren te komen bekijken en direct af te halen. zie hiervoor Afhalen&Bekijken

    Schade of fout bij levering

    Constateer je schade of fout bij levering dan willen wij je vragen dit zo snel mogelijk aan ons te melden. Helaas kan dit altijd voorkomen en proberen wij dit dan ook snel op te lossen. 

    Ligt het probleem bij onze transporteur of is het een fout aan het product zelf is dan ook belangrijk om te weten!

    Je kan ons hier een mail over sturen of even bellen. 

    Contactgegevens
    Open
    heroicons/outline/chat
    heroicons/outline/document-text
    heroicons/outline/document-text
    loader
    Bezig met laden...
    Image